۲۰ دی، ۱۳۸۹

نقشه مجازی ایرانسل

همیشه و همه جا با دوستان ایرانسلی ِ خود در تماس باشید! ایرانسل، خدمات "نمای دوستان" را برای نخستین بار در ایران به همراه قابلیت های بسیار جذاب و مفید به شما مشترکین عزیزارائه می نماید


 نقشه مجازی ایرانسل
مرحله آزمایشی خدمات نقشه مجازی ایرانسل (نما)!
(مرحله پیش راه اندازی)



از اولین کسانی باشید که خدمات نوین نقشه مجازی ایرانسل را
 برای نخستین بار در ایران تجربه می کنند!
آشنایی با نقشه مجازی ایرانسل – «نمای دوستان»

خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» سرویسی است که می‌تواند موقعیت مکانی مشترکین ایرانسل را در تمام نقاط تحت پوشش شبکه، تشخیص داده و کاربردهای متنوعی را بر اساس آن ارائه دهد. هم اکنون این سرویس به صورت آزمایشی در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد به شما مشترکین علاقه‌مند ارائه می‌شود و شما میتوانید پس از ثبت نام، از مزایای منحصر به فرد این سرویس استفاده کنید.

به کمک سرویس نما می‌توانید موقعیت جغرافیایی دوستان‌تان را معین نموده و یا محل قرارگیری خود را به آنها اطلاع دهید، بدین صورت که موقعیت مکانی فرد موردنظرتان از طریق یک پیام کوتاه و یا پیام‌چندرسانه‌ای به شما ارسال می‌گردد و شما حتی قادر خواهید بود موقعیت‌ها را بر روی نقشه فارسی رصد کنید. شما می‌توانید محل قرارگیری خود را نیز مکان‌یابی کرده و از موقعیت فعلی خود در نقشه آگاه شوید. این خدمات به آسانی و بدون نیاز به نصب نرم افزار، تنظیمات خاص و بدون نیاز به سیستم موقعیت‌یاب جهانی (GPS)  قابل استفاده است و تمامی انواع گوشی‌ها، حتی گوشی‌های ساده و قدیمی نیز این سرویس را پشتیبانی می‌کنند.


ثبت‌نام و فعال‌سازی سرویس «نمای دوستان»

شما مشترکین ایرانسل می‌توانید جهت ثبت نام، از یکی از روش‌های زیر استفاده کرده و از خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» بهره‌مند شوید:

۱. ارسال پیام کوتاه:
برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق پیام کوتاه، کافیست یک پیام کوتاه بدون متن به ۸۹۸۹ ارسال کنید. پس از قبول ضوابط و شرایط استفاده از خدمات، ثبت نام شما کامل می‌شود.

۲. شبکه اینترنت:
در این روش شما می‌توانید به پورتال «نقشه مجازی ایرانسل» مراجعه نمایید و با تکمیل مشخصات درخواستی در قسمت «ثبت نام»، سرویس خود را فعال نمایید. تکمیل ثبت نام از طریق یک پیام کوتاه که حاوی رمز عبور شماست به اطلاع‌تان خواهد رسید.
 
«رمز عبور» را می‌توان از طریق روش‌های زیر نیز دریافت کرد:


- ارسال پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰
- تماس با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) 
توجه: ثبت نام در سرویس نقشه مجازی ایرانسل به صورت رایگان انجام شده و کاربران، تنها هزینه مکان یابی را پرداخت خواهند نمود.

نحوه کار با «نمای دوستان»

پس از ثبت‌نام می‌توانید با یکی از روش‌های زیر از خدمات و مزایای متنوع این سرویس استفاده نمایید:

۱. وب سایت: وارد پورتال « نقشه مجازی ایرانسل » شده و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، استفاده از سرویس را آغاز نمایید. در داخل وب سایت، بخش «راهنما» و «پرسش و پاسخ» می‌تواند کمک قابل توجهی به میزان آشنایی شما برای استفاده از این سرویس کند.
۲. کد دستوری: کد دستوری #۸۹۸* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید، وارد منوی اصلی شوید و از امکانات مختلف این سرویس استفاده نمایید.
۳. پیام کوتاه: جهت دریافت راهنمایی، کلمه «راهنما» یا «rahnama» را در یک پیام‌کوتاه به ۸۹۸۹ ارسال نمایید. 

هزینه خدمات نقشه مجازی ایرانسل در مرحله آزمایشی:
هزینه هربار مکان یابی تنها ۲۰۰ ریال می‌باشد.
شما می‌توانید جهت مشاهده جدول قیمت گذاری، به پورتال نقشه مجازی مراجعه نمایید.

توجه:
• شماره تلفن همراه را در تمام مراحل به صورت  ********۹۸۹۳  وارد نمایید.
• پس از اولین درخواست مکان‌یابی، سیستم طی یک پیام کوتاه از دوستان‌تان درخواست مجوز می‌نماید و در صورت تایید آنها، شما از موقعیت ایشان باخبر می‌شوید.
• پایان دوره آزمایشی استفاده از این خدمات، به اطلاع مشترکین عزیز خواهد رسید.
• این سرویس دارای قابلیت‌های پیشرفته‌تری از جمله راه اندازه «گروه» و «انجمن» بوده و شما می‌توانید دوستان خود را بر این اساس طبقه‌بندی نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر